lust for lifestyle

Alkoholmentes fényvédők testre és arcra

2016. május 13. - rebarbara_

A fényvédős posztnál már ígértem, hogy azonnal szólni fogok, ha találok egy testre való, alkoholmentes fényvédőt. Jelentem, miután teljes letargiában végigszemezgettem egy rakás DM-et, Rossmannt, Müllert, Tescot, meg amit akartok, sőt, napokig alkoholmentes fényvédőkkel álmodtam, megtaláltam Őt. Eszembe sem jutott, hogy egy bio nagykerben naptejet is árulnak - pedig logikus -, így meglepődtem, amikor a polcról random leemelve rögtön egy alkoholmentes példány került a kezembe. Egy SPF30-as Herbária naptej lett a kiválasztott, de 50-es is volt belőle, szóval már bánom, hogy nem előbb találtam rá, mert akár arcra is el tudom képzelni.

naptejek.jpg

Az összetevőlista viszonylag szép, kicsit sajnálom, hogy keserűnarancs-olajat is tartalmaz, szerintem az évszázad baromsága fényérzékenyítő összetevőt tenni egy naptejbe, de ilyen apróságokon ne akadjunk fenn, amikor egy alkohol- és illatmentes termékről van szó. Ezzel a naptejjel tehát kiegészült a kollekció, végre az arcomat és a testemet is tudom védeni a káros napsugarak ellen. És hogy miért kerestem ilyen megszállottan az alkoholmentes naptejeket? Az alkohol (alcohol denat., alcohol, bio alcohol, stb.) szárítja, öregíti és irritálja a bőrt, így kifejezetten tilos olyan bőrbetegségek esetén, mint az ekcéma, a pikkelysömör, vagy a rozacea - én háromból kettővel meg vagyok "áldva", tehát szóba sem jöhettek. A Herbária ára egyébként 1600 volt, tehát ár-érték arányban is szuper, már csak azt várom, hogy végre használhassam is!

A bejegyzés trackback címe:

https://lustforlifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr278714238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása